По суті, це персональні соціальні карти українців, де видно послуги, які надавалися людині. Про це повідомили в Мінсоцполітики.
Як зазначили в Мінсоцполітики, це схоже на електронну медичну карту з історією лікування, але з переліком послуг, які надавали людині та соціальною історією підопічного.
Наразі цю систему тільки тестують в чотирьох пілотних областях: Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській і Черкаській.
Як це працює:
- людина звертається по соціальну допомогу;
- інформація про неї потрапляє до кейс-менеджера – по суті, це соціальний працівник, який займається проблемою людини;
- кейс-менеджер за допомогою планшета оцінює, що потрібно людині та що їй може запропонувати держава.
Все це відбувається в єдиній електронній системі.
“Маючи чітке уявлення про увесь перелік наявних у громаді ресурсів, людина зможе сама обирати соціальні послуги для вирішення своєї ситуації. Нова система допоможе найефективніше співпрацювати з кейс-менеджером та обирати найкращі рішення для виходу із кризи”, – роз’яснили в Мінсоцполітики.