У компанії заявили, що спеціалісти працюють над усуненням проблеми.
Сьогодні, 12 грудня, у роботі телекомунікаційної компанії “Київстар” стався масштабний збій. Користувачі скаржаться на відсутність мобільного зв’язку, інтернету та неможливість увійти на сайт оператора. Також неможливо увійти у мобільний застосунок “Київстар”. Під час спроби додзвонитися абоненти чують відповідь “мобільна мережа недоступна”.
На сторінці Kyivstar у ФБ заявили, що “стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази”.
Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння, – йдеться у повідомленні.