За інформацією: Суспільне Чернігів.
ФОТО: колаж Суспільне Чернігів
У соціальних мережах чернігівці почали скаржитися, що з їхніх банківських карток списуються гроші пізніше й одразу по декілька транзакцій. Про те, чому такі списання відбуваються та з чим це пов’язано Суспільне поспілкувалося з директором «Чернігівської транспортної компанії» Артемом Тарасенком.
Коли зняли гроші і яка причина
За словами Тарасенка, гроші у чернігівців списувалися через кілька днів після самої поїздки.
«Перша історія – це списання в неділю 17 грудня, друга – списання 19 грудня. Списання 17-18 грудня відбувалось за поїздки з 12 грудня 2023 року по першу половину 17 грудня. Чому? Всі ми знаємо, що ми працюємо в офлайн режимі, отримуємо дані тоді, коли є інтернет-зв’язок і дані оновлюються. Інтернет-зв’язок у нас від мобільного оператора «Київстар». 12 грудня інтернет-зв’язку не було. «Київстар» його відновив для бізнес-абонентів саме в другій половині 17 грудня. Тобто, всі списання, які відбувалися 17-18 грудня, це було з 12 грудня по ці дні. Ті списання, які відбувалися 19 грудня, це списання з періоду з 16 до 20 листопада», — розповів Артем Тарасенко.
Також він каже, що транспортна компанія щомісяця проводить інвентаризацію, перевіряють стосовно авторизованих та неавторизованих транзакцій.
«Якраз виявилося, що деякі термінали не вивантажувалися з 16 по 20 листопада і ми поставили ці транзакції, які були не списані, на доавторизацію. Якраз 19 грудня ввечері, після 16:00 почалося списання. Це була доавторизація за період з 16 листопада по 20 листопада», — пояснив Артем Тарасенко.
Артем Тарасенко. ФОТО: Суспільне Чернігів
Також він додав, що коли з 12 грудня не списувалися гроші, то люди користувалися громадським транспортом безкоштовно, тобто не сплачували за свої поїздки.
«Вони не телефонували в транспортну компанію, на колцентр Чернігівської міської ради, в управління транспорту не писали допис у Фейсбуці. Жодного допису з 12 грудня по 18 грудня ми не бачили там. Як тільки з’явився інтернет-зв’язок, ми написали на своїй сторінці допис, що інтернет-зв’язок відновлений і будуть списання».
«Якщо буде доказ, що зайве списано, транспортна компанія поверне у п’ять разів більше»
На питання чи є збої в системі та якщо чернігівці все ж таки переплатили за проїзд, то куди їм звертатися, Тарасенко відповів так:
«Збою в системі немає. Ми працюємо в місті Чернігів з червня 2018 року. Можливість сплати банківською карткою — з січня 2019 року. Тобто, вже скоро у нас буде п’ята. Я вважаю, що за цей період жодної зайвої копійки транспортна компанія не списала. Навпаки є значна сума неавторизованих транзакцій. І від себе особисто я можу запевнити офіційну позицію транспортної компанії. Якщо буде доказ, що зайве було списано, транспортна компанія поверне в п’ять разів більше. Якщо хтось це знайде».