Київстар озвучив компенсації для своїх абонентів.
У “Київстарі” визначилися з форматом компенсації для абонентів. Скасовується наступна абонплата за тарифами для всіх клієнтів.
Компанія повідомила, що повністю відновила усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку.
Тож “Київстар” інформує, що:
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Планова тарифна плата не буде стягуватись:
- у абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- у бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- з користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Плата за тариф скасується автоматично — підключати нічого не потрібно, пояснили в компанії.
Нагадаємо, 12 грудня “Київстар” став мішенню потужної кібератаки. Через це на декілька днів повністю зник голосовий зв’язок, домашній та мобільний інтернет. Робота оператора повністю зупинилася. Згодом вийшло відновити частину сервісів. І тільки цього тижня вдалося остаточно стабілізувати всі процеси.