З розвитком цифрових та інноваційних технологій почала зростати конкуренція та підвищилася цікавість до аналітичної сфери економічної діяльності. Завдяки цьому компанії оптимізують логістику та продажі, будують надійні стосунки з клієнтами, розробляють цікаві та привабливі пропозиції, суттєво збільшують свої прибутки. Дата аналітика або BIG Data дозволяє визначити масив неструктурованих та структурованих даних, методи їх аналізування та оброблення.
Необхідність
Юзери постійно обробляють великі об’єми інформації просто відкривши ту чи іншу програму, здійснюючи інтрнет-замовлення. Традиційні методи аналітики не дозволяють проаналізувати та виконати обробку таких такої великої кількості даних. У цій ситуації звертайтеся до BIG Data від Київстару. Завдяки цьому відкриваються нові можливості, які допомагають розвивати бізнес:
- спрощення прогнозування;
- прискоренні запусків інноваційних проектів, що скоріш за все матимуть попит серед користувачів;
- можливість складання точних портретів клієнтів;
- спрощення пошуку та залучення нової аудиторії;
- оптимізація взаємодії партнерів та користувачів;
- сприяння покращенню обслуговування: підвищення лояльності, прискорення продажів.
Використання даної технології оптимально для будь-яких компаній, які хочуть збільшення прибутків та покращення процесів економічної діяльності.
Принцип дії
Для вирішення будь-яких опцій ми пропонуємо ефективні елементи:
- Портрет користувачів – надається можливість отримати базові характеристики аудиторії, знайти оптимального клієнта. Отримана інформація допомагає у створенні пропозицій та продуктів, персоналізації комунікацій.
- Пошук ідентичних (Look-alike) – ви можете знаходити оптимальних покупців, яким будуть цікаві запропоновані послуги.
- Таргетована комунікація – розсилка повідомлень, що націлені на певний сегмент. Завдяки цьому інформація щодо послуг та продуктів доноситься до зацікавлених осіб.
- Геоаналітика та теплові карти (Heatmap) – підбирається оптимальна локація для розміщення відділень, торгових точок, реклами тощо.
- Скоринг – визначається надійність клієнтів.
Методи та способи використання залежать від галузі діяльності. Банківським організаціям підходить розробка скорингових варіантів та створення еолових карт; для ретейлу оптимальна сегментація клієнтів, аналізування сегментів та пошуки цікавих пропозицій для нових покупців.
BIG Data пропонує ефективні методи, допомагає у розвитку бізнесу та визначає найкраще для нього місце. Необхідність полягає у наступному: прогнозування поведінки клієнтів, створення релевантних товарів, збільшення обсягів продажу. Ви зможете краще зрозуміти цільову аудиторію, підвищити прибутковість своїх проектів, об’єктивно оцінювати конкурентів та обганяти їх.
Ми завжди на зв’язку, відповідало на питання, стараємося йти на зустріч клієнтам, до кожного знаходимо персональний підхід.