Школярі з Дніпра паплюжили пам’ятники жертвам Голокосту за вказівками спецслужб РФ

photo 2023 10 25 14 00 23

Школярів із Дніпра вербували спецслужби РФ.

Новости Днепра про Школярі з Дніпра паплюжили пам’ятники жертвам Голокосту за вказівками спецслужб РФ


Російські спецслужби вербували українських дітей, щоб створити картинку для пропагандистських каналів. Як повідомили в СБУ, росіяни залучали підлітків із різних міст України, щоб ті паплюжили пам’ятники жертвам Голокосту та розпалювали антисемітські настрої. 

Зокрема, у Дніпрі, Львові та Вінниці, підлітки від 13 до 17 років мали пошкодити чи обмалювати місця пам’яті жертв Голокосту. Вандалами виявилися четверо учнів, які були підписані на проросійський молодіжний праворадикальний телеграм-канал. Після виконання “завдання” діти мали сфотографувати понівечені монументи. 

Новости Днепра про Школярі з Дніпра паплюжили пам’ятники жертвам Голокосту за вказівками спецслужб РФ

Отримані від підлітків фото пропагандисти потім використовували у закордонних публікаціях, як доказ їхньої брехні про те, що в Україні процвітають антисемітські настрої. Таким чином спецслужби намагалися дискредитувати нашу країну на міжнародній арені. 

Крім цього, схожі випадки зафіксували на Житомирщині. 

Новости Днепра про Школярі з Дніпра паплюжили пам’ятники жертвам Голокосту за вказівками спецслужб РФ

Наразі за всіма викритими фактами триває розслідування у межах кримінального провадження, розпочатого за трьома статтями Кримінального кодексу України:

  • ч. 2 ст. 297 (наруга над могилою, іншим місцем поховання або над тілом померлого);
  • ч. 1 ст. 300 (ввезення, виготовлення або розповсюдження товарів, які пропагують культ насильства і жорстокості, расову, національну чи релігійну нетерпимість та дискримінацію);
  • ч. 1 ст. 436-1 (виготовлення, поширення комуністичної, нацистської символіки та пропаганда комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів).

СБУ закликає батьків бути пильними, щоб запобігати впливу ворожих спецслужб на українських дітей.