Орієнтовний план основних заходів з 15 по 19 січня 2024 року

Похожие записи

15.01.24 — 08.30  

Нарада з керівниками структурних підрозділів міської ради з питань організаційно-кадрової роботи

Фесенко С. І.

 

15.01.24 — 09.00 

Нарада з керівниками структурних підрозділів міської ради з питань архітектури та містобудування, капітального будівництва і земельних питань

Атрощенко О. А.

 

16.01.24 — 08.00

Розширена нарада із керівниками структурних підрозділів та керівниками комунальних підприємств міської ради

(зал засідань міської ради)

Ломако О. А.

 

16.01.24 — 09.00 

Засідання виконавчого комітету міської ради 

(зал засідань виконавчого комітету міської ради)

Ломако О. А.

 

16.01.24 — 10.00

Нарада з керівниками структурних підрозділів міської ради з питань освіти, медицини, культури, сім’ї, молоді та спорту

Пекур В. О.

 

16.01.23 — 11.00-13.00  

Засідання комісії з визначення розміру збитків, заподіяних порушниками земельного законодавства власникам землі та землекористувачам

(зал засідань виконавчого комітету міської ради)

Атрощенко О. А.

 

17.01.23 — 14.30 

Засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради

(зал засідань виконавчого комітету міської ради)

Атрощенко О. А.

 

18.01.24 — 09.00 

Засідання виконавчого комітету міської ради 

(зал засідань виконавчого комітету міської ради)

Ломако О. А.

 

18.01.24 — 14.30  

Засідання комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України

(зал засідань виконавчого комітету міської ради)

Атрощенко О. А.

 

19.01.24 — 09.00    

Нарада з керівниками структурних підрозділів міської ради з питань житлово-комунального господарства, транспорту та комунальної власності

Геращенко В.М.

 

19.01.24 — 11.00 

Засідання робочої групи з розроблення планових документів відновлення та розвитку території Чернігівської міської територіальної громади

(онлайн)    

Атрощенко О. А.